Ik heb geen e-mail ontvangen, wat kan ik het beste doen?

Zorg ervoor dat je de email fitapp@fitworkz.nl hebt toegevoegd aan je contactlijst. Zo voorkom je dat ze in de spam terecht komen.

Komt het hierna nog voor dat je geen email hebt gekregen stuur dan even een mail naar info@fitworkz.nl

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord be vergeten?

Je kan via hier je wachtwoord opnieuw instellen door je e-mail adres op te geven. Er wordt een e-mail verstuurd met een tijdelijk nieuw wachtwoord.

Zodra je hier mee inlogt krijg je de optie om je nieuwe wachtwoord in te stellen. Sla deze goed op.

Hoe kan ik abonneren op een les?

Om op een les te abbonneren klik je eerst op "Alle lessen" in de navigatie balk. Dan kom je op een overzicht uit met alle lessen. Klik op de knop "Info" van de les waar u op wilt abonneren.

In onderstaande afbeelding staat de info pagina van Seniorenfit. Om te abonneren klik je op de groene knop"abbonneren". Als je niet op de knop kan klikken, dan zit helaas de wekelijkse les al vol. Neem contact op met info@fitworkz.nl om een plek te reserveren op de wekelijkse reserve lijst.

Nu wordt je terug gestuurd naar je overzicht "Mijn lessen". En hier staat hij dan in het overzicht erbij.

abonneren mobiel abonneren desktop
Hoe kan ik aanmelden als reserve?

Om je aan te melden als reserve ga je eerst naar "Alle lessen" deze kan je vinden in de navigatie balk. Zodra je hier bent klik je op de groene knop "Info" van de les waar jij je wilt aanmelden als reserve.

Hieronder staat een afbeelding met als voorbeeld Zumba. Klik op de oranje knop "Aanmelden als reserve" om je voor deze les aan te melden als reserve.
Tip: kijk goed naar de datum en tijd.

Als je niet op de reserve knop kan klikken zit de reserve lijst helaas al vol. En als er geen reserve knop staat betekent het dat de les nog niet vol zit, meld je snel aan!

Zodra je hier op hebt geklikt wordt de pagina ververst en zie je dat er nu staat "Afmelden als reserve". Je staat nu op de reserve lijst.

aanmelden als reserve mobiel aanmelden als reserve desktop
Hoe kan ik me eenmalig afmelden?

eenmalig afmelden mobiel eenmalig afmelden desktop
Hoe kan ik mijn wekelijkse lessen opzeggen?

permanent afmelden mobiel permanent afmelden desktop
Ik sta op de reserve lijst, wat gebeurd er zodra er een plek vrij is?

Je krijgt een e-mail van fitapp@fitworkz.nl, vanuit hier wordt je naar een pagina door gestuurd waar je de plek kan accepteren of wijgeren. Je kan via de app de plek accepteren of wijgeren.

plek vrij mobiel plek vrij desktop
Ik denk dat er een fout zit in de app, wat kan ik het beste doen?

Stuur een e-mail naar info@fitworkz.nl met daarin de situatie beschreven en het liefst ook een schermafbeelding. Wat probeerde je te bereiken en wat is er fout gegaan? Dan kunnen wij de situatie verder onderzoeken.